Ανδρέας Κάλβος "Εις Σάμον"

«Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται
ζυγό δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»

Κωστής Παλαμάς "Η λειτουργία δεν τέλειωσε"

«Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν

οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Διαχειριστής ιστολογίου: Σπύρος Παν. Κανελλόπουλος (Μαθηματικός, Μέλος Εκτελ. Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. και ταμίας Δ.Σ. ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ)

Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου 2017

Νικηφόρος Κωνσταντίνου: Αυτοαξιολόγηση ή «αποτίμηση» εκπαιδευτικού έργου



Τα «κρυφά» σημεία της πρότασης Γαβρόγλου.


Να σας θυμίσω ότι  το «προγραμματικό τότε προεδρείο» της ΟΛΜΕ (ΣΥΝΕΚ – Παρεμβάσεις) είχαν καταγγείλει το πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας του Αρβανιτόπουλου που περιελάμβανε μόνο 3 εκθέσεις του συλλόγου διδασκόντων: τον Σεπτέμβριο για τους στόχους, τον Ιανουάριο για την πορεία των δεσμεύσεων και τον Ιούνιο για την επίτευξη η μη των στόχων.  Απόλυτο και κυρίαρχο όργανο στη διαδικασία αυτή ήταν ΜΟΝΟ ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
Δείτε τώρα το Σχέδιο Γαβρόγλου.
 Μια προσεκτικότερη ανάγνωση αποκαλύπτει ότι:
  •      Ο Σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει τακτικά τουλάχιστον μία (1) φορά το μήνα για την αντιμετώπιση όλων των ζητημάτων αρμοδιότητάς του και για να φέρει σε πέρας τον προγραμματισμό, τη διαμορφωτική και τελική αποτίμηση της δράσης του μέσα από συλλογικές και συνεργατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
  •      Σε κάθε σχολική μονάδα λειτουργεί Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο προεδρεύει ο Διευθυντής του σχολείου και αποτελείται από: 
α) τον Σύλλογο Διδασκόντων,
β) το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων,
γ) τον εκπρόσωπο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Σχολική Επιτροπή και
δ) τρεις (3) εκπροσώπους των μαθητικών κοινοτήτων, που ορίζονται με απόφαση του συμβουλίου τους, για τα Σχολικά Συμβούλια των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  •   Το Σχολικό Συμβούλιο συμμετέχει στις διαδικασίες προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, εκφράζοντας προτάσεις, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, που επηρεάζουν θετικά το ποιοτικό αποτέλεσμα του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου.
  •   Οι πιθανοί-ενδεικτικοί θεματικοί άξονες τίθενται μέσω σχεδίου προγραμματισμού το οποίο καθορίζεται με ΥΑ και παρουσιάζεται στα σχολεία με οδηγίες συμπλήρωσης και ενημερωτικές συναντήσεις των Διευθυντών των σχολείων από τα στελέχη του ΠΕΚΕΣ
  •   Η σχολική μονάδα κοινοποιεί τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στο οικείο ΠΕΚΕΣ.
Αυτή είναι η αξιολόγηση κατά την 1η φορά αριστερά: Λογοδοσία των εκπαιδευτικών στους γονείς, τον Δήμο και τους μαθητές.
Γιατί όταν τα λέγαμε κανείς δεν μας πίστευε!!!
 
Νικηφόρος Κωνσταντίνου  - Μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε κοσμίως.